  • 1. Data: 2014-02-27 13:11:03
    Temat: mBank -- konflikt pokooleń, czyli stary UI WWW i nowa aplikacja pod Android
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy nowa aplikacja mBanku wymaga nowego interfejsu WWW?
    Ktoś odpalił tę najnowszą wersję pod Androidem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-02-27 18:43:00
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Wymaga, bo wymaga parowania, które jest tylko w nowym. I korzystam na androidzie bez
    problemów

  • 3. Data: 2014-02-28 00:08:27
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" d...@g...co

    : Wymaga, bo wymaga parowania, które jest tylko w nowym.
    : I korzystam na androidzie bez problemów

    Czy korzystałeś ze starszej wersji?
    Jeśli tak -- w czym nowa góruje (poza objętością) nad starą?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2014-03-02 22:55:58
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Jestem poniekąd związany z mB, więc moja odpowiedź może być mało obiektywna. Dla mnie
    jest czytelniejsza, przed zalogowaniem widzę saldo na ekoncie i karcie kredytowej,
    aplikacja sama powiadamia o zmianach na koncie, ale za to nie ma już wigeta (jest
    powiadomienie, klikasz w nie, odpala się apka i widzisz stan konta). Stara aplikacja
    była taka z klocków i nic nie było od razu widać, tu po wejściu widzisz od razu co
    się działo na kontach, kartach, po ręką od razu masz przelewy we wszystkich
    kombinacjach, no i poniżej od razu pokazuje gdzie jest najbliższy bankomat,
    wpłatomat, placówka, zniżki w mokazjach itp. No i nie podaje się w aplikacji id i
    hasła, tylko pin, więc robak w tablecie ci nie ukradnie hasła.

  • 5. Data: 2014-03-03 12:41:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" 4...@g...co

[...]

    Dzięki. Wygląda ciekawie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-03-03 18:08:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" 4...@g...co

[...]

    Dwa podejścia -- w obu wypadkach BŁĄD!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2014-03-03 19:00:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" 4...@g...co

    http://eneuel.w.duna.pl/SyneC/mBank.png

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2014-03-04 07:01:26
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Chociaż opisz kiedy Ci to wyskakuje? Od razu? Może się nie zainstalowała poprawnie.

  • 9. Data: 2014-03-04 16:55:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Konfabulator" 0...@g...co

    : Chociaż opisz kiedy Ci to wyskakuje? Od razu? Może się nie zainstalowała poprawnie.

    [jak to kiedy... wczoraj... co za podchwytliwe pytania?!... tendencyjne!...]

    Na samym końcu [dnia?] -- po podaniu numeru
    mojego telefonu i kliknięciu ,,przycisku''
    <ZATWIERDŹ>. :)

    [dobrze, że nie ma kwadryzacji; z parowaniem tyle
    [zachodu? -- dziś lepiej nie używać nawet w myślach
    słów takich jak wschód czy zachód; dawniej Ukraina
    leżała na wschodnich krańcach, teraz jest u krańca
    zachodniego; przydrożne krzyże na wschód od II Urzędu
    Skarbowego w Białymstoku przemawiają cyrylicą -- a śmierć
    nie uznaje władców tego świata, zatem nie kłamie; po obu
    stronach granicy dwaj mężczyźni z jajami -- z tym, że
    jeden z nich ma jaja, ale tylko na ramieniu...]
    kłopotów...]

    Dziś poszło za pierwszym razem.

    Jest jakieś pytanie o mOkazje. Okazje czynią złodzieja?
    Pytanie [moje lub mBanku] jest podchwytliwe? Czy mBank
    coś skubnie, gdy dam zgodę na mOkazje? Znam ten bank
    właśnie z tej strony -- znienacka skubie po piątaku. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2014-03-04 19:08:33
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    mOkazje są darmowe. Pojawiają się, mniej lub bardziej potrzebne i atrakcyjne, oferty
    różnych partnerów i możesz taką okazję wybrać i mieć np. 10% rabatu w kinie czy innym
    sklepie. Przydatności nie oceniam, bo sam skorzystałem tylko raz z mOkazji w
    rossmanie. Długo czeka się na zwrot kasy, bo prawie dwa miesiące, a włączenie mOkazji
    wiąże się ze sporą ilościa wiadomości marketingowych o tych okazjach.