  • Data: 2012-08-21 13:04:51
    Temat: Re: mBank kredyt 9,9% na KK ?
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:f9681657-24e2-4e33-8ddd-fbc099c4ab0a@c19g2000vb
    b.googlegroups.com...

    > A korzystasz, czy splacasz calosc o okresie bezodsetkowym?

    Dotychczas zawsze w GP, ale przy 9.9% to bym się zastanowił.

    Zbieg okoliczności - pisanie tej odpowiedzi przerwał mi telefon z mBanku z
    propozycją kredytu odnawialnego 14,49%.
    W porównaniu z 9,9% na karcie to......... jest śmieszne.

    Korzystając z okazji podpytałem o te 9,9% - podobno jest takie
    oprocentowanie przez pierwszy rok, jak ktoś przenosi kartę z innego banku.
    Tylko, że ja nie przenosiłem. Czyli jakiś błąd. Ciekawe, czy oprocentowanie
    podane w wyciągu (w formie elektronicznej) jest wiążące jakbym wszedł w
    kredyt w karcie.
    P.G.