eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - kuriozum z oddzwanianiemRe: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
  • Data: 2003-10-21 17:41:41
    Temat: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
    wiadomości news:87wuaymrdf.fsf@cauchy.softax.local...

    > Delikatnie zauważę, że napisanie programu, w oparciu o który komputer
    > wybierze następnego z listy stosując się do zadanych ograniczeń
    > godzin, nie jest zadaniem szczególnie trudnym.

    AFAIK jest to tak ustawione celowo. Oddzwonienie na dany numer w przeciągu
    jakiegośtam czasu. Dla bezpieczeństwa.

    Numer wewnętrzny - tutaj też nie ma złej woli jako takiej, system faktycznie
    oddzwania sam, konsultanta przydzielają dopiero później. Często na początku
    połączenia kiedy ludzie drą się do słuchawki 'haloooo' słychać nawet
    muzyczkę mBankową. A odzywa się dopiero ktoś po kilku sekundach. :-)

    Nie da się zrobić automatu wybierającego wewnętrzny. Nie każda centralka
    obsługuje DTMF, nie da się określić dokładnie kiedy kod powinien zostać
    wysłany. A we wniosku jest miejsce na wewnętrzny?
    Bo jeśli jest, to powinni może delikatnie zmienić procedurę właśnie w
    przypadku numerów wewnętrznych.

    Ale faktem jest, że może warto podać komórkę znajomego, a później usunąć
    numer ?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1