eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - kuriozum z oddzwanianiemRe: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news2.icm.edu.pl
    !newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Bartol Partol <b...@p...co>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Date: Tue, 21 Oct 2003 22:36:56 +0200
    Organization: Przemyslowe zwalczanie glupoty i prostactwa
    Lines: 29
    Message-ID: <bn458t$c9e$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <bn398f$k34$1@kujawiak.man.lodz.pl>
    <4...@n...onet.pl>
    <bn3cec$rtm$1@kujawiak.man.lodz.pl> <bn3e1t$7q3$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <bn3pl1$14v$1@kujawiak.man.lodz.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.240.222
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1066768505 12590 80.51.240.222 (21 Oct 2003 20:35:05
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Oct 2003 20:35:05 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Win98; PL; rv:1.3.1) Gecko/20030425
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <bn3pl1$14v$1@kujawiak.man.lodz.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:264926
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Andriej Uljanow napisał:

    > Priorytetem jest bezpieczenstwo. Jezeli mLinka dzwoni do Ciebie i napotyka
    > przeszkode w postaci centrali(mozliwosc podsluchania rozmowy, zlego
    > polaczenia) to z zasady rezygnuje z rozmowy. Do tego system jest
    > skonstruowany tak(m.in. ze wzgledow bezpieczenstwa), ze mLinka nie wybiera
    > numeru tylko robi to komputer wedlug listy chetnych(stad problemy z
    > okresleniem godziny). Po ustaleniu, ze dodzwonila sie dobrze(weryfikacja
    > danych personalnych) zostajesz przelaczony do automatycznego systemu
    > glosowego w celu ustalenia hasel( tu tez w twoim przypadku pojawia sie
    > problem ze wzgledu na bezpieczenstwo itd, itp). Niestety znakomita wiekszosc
    > klientow posiada telefon i mBank nie bedzie zmienial procedur. Podpowiem Ci
    > jednak,ze istnieje mozliwosc zalozenia konta w twoim przypadku. Spokojnie,
    > bez nerwow wytlumacz mLince swoj problem i fakt nie posiadania telefonu, a
    > potem popros mLinke o mozliwosc wyslania faksem hasel. Jest to procedura
    > niestandartowa,stosowana w przypadku osob gluchoniemych i prawdopodobnie
    > mozliwa do zastosowania w stosunku do osob nie posiadajacych telefonu.

    Dlaczego mLinka nie poinformowala o takiej mozliwosci? A skad gluchy ma
    wiedziec, ze sa takie procedury? Poza tym to mLinka powinna spokojnie
    wytlumaczyc klientowi w czym problem i zaproponowac rozwiazanie. Ale coz
    mBank moglby zyskac wielu klientow, ale wyraznie nie chce. W sumie jego
    problem.

    "Priorytetem jest bezpieczenstwo." To bezpieczniej jest wyslac hasla
    faksem niz rozmawiac z numerem wewnetrznym? Czegos tu nie rozumiem.

    Bartol

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1