eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - kuriozum z oddzwanianiemRe: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Joe" <J...@w...plx>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - kuriozum z oddzwanianiem
    Date: Mon, 27 Oct 2003 10:51:24 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 23
    Message-ID: <bnipt3$l2j$1@inews.gazeta.pl>
    References: <bn37p9$6gj$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <bn9f18$830$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: etna2.magma-net.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1067248355 21587 62.233.177.138 (27 Oct 2003 09:52:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 27 Oct 2003 09:52:35 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-User: JosephCzyzyk
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:265721
    [ ukryj nagłówki ]

    >> Oto postanowilem zalozyc sobie konto w mBanku i doszedlem do sytuacji
    >> niemal patowej... otoz wypelnilem pieknie formularz internetowy i
    >> cierpliwie czekalem na oddzwonienie operatora. Po tygodniu (!) wreszcie
    >> zadzwonilem do mLinii - gdzie dowiedzialem sie, ze numer, ktory
    >>podalem (a

    > Wszyscy na grupie bija pianę co powinien robić mBank a czego nie
    > powinien. Może zamaist wylewać żale na grupę lepiej skontaktować się z
    > mBankiem, żeby wyjaśnić całą sytuację i konto założyć. Opisać problem i
    > wysłać mBankowi. Jeśli rzeczywiście procedury mają "do bani" to może w
    > końcu zdecydują się je poprawić, zmienić, ulepszyć.

    Miałem też ten sam problem. Czekałem w domu na telefon ale nie byłem w
    stanie czekać cały dzień. Przecież to bank internetowy nie telefonowy.
    Dzwoniłem raz, dwa razy i nawet trzy razy do banku. W końcu prosiłem o
    rozmowę z przełożonym. Tłumaczyłem, że po prostu nie będę czekać dłużej.
    On wytłumaczył, że "komputer" musi dzwonić do mnie i że, nie on może
    zadzwonić do mnie aby to załatwić -- muszę czekać. Tłumaczyłem, że istnieją
    inne banki i że, jak nie dostanę telefonu w ciągu 2 godzin, zrezygnuję.
    Jakimś dzwinym trafem dostałem telefon 15 minut później i to nie komputer
    ale żywa osoba. Jednak mogą coś robić.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1