-
Data: 2003-02-04 11:16:46
Temat: Re: mBank lekcewazy zapytania klientow
Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Wojtek Frabinski wrote:
> Ale czy mozna uznac to za standard ? Jedno to dochod jaki
> bezposrednio przyniesie klient a drugie to korzysc "marketingowa" z
> niego.
> Z tego co sam obserwuje w swojej pracy to najlepszym sposobem
> reklamy jest zadowolny kllient. I on sam czasem moze dla banku byc
> finansowo niewiele wart ale dzieki niemu trafia dopiero wartosciowi
> klienci. Chodzi mi tu o klienta na tyle zadowolonego ze sam z
> siebie poleca uslugi, nie jakies akcje typu przyjaciele, czy inne
> polec za nagrode. IMO bank, ktory nastawia sie na osbluge
> szerokiego grona klienow - i szarczakow i grubych ryb nie moze
> tych pierwszych traktowac "na odwal".
Wojtku. Ty to wiesz, ja to wiem - ale czy to do czegos doprowadza???
:) Czest smiesza mnie zapowiedzi roznych bankierow (w odrozneniu od
bankowcow ;) ktorzy twierdza, ze jakosc obslugi, zadowolony klient i
tak dalej to u nich priorytet. Tylko ciekawe jak oni chca to zrobic z
niedoszkolonym personelem, ktory zlewa klientow w najwazniejszym
momencie - bo momencie kontaktu. Nie wiem - slabo zarabiaja, slabbo
zmotywowani, za duzo roboty...
Jesli wszystko dali na standarzyzacje oblsugi via komputer, to mogliby
sie postarac w tej "ludzkiej" czesci. I dotyczy to niestety wiekszosci
bankow.
Ale no - niestety - masowka jest masowka i nie mamy co oczekiwac, ze
nagle zaczna nas traktowac jak w banku dla VIPow...
> Ale chyba nie nalezy laczyc temetu wspolpracy z rzecznikami
> prasowymi z kwestia odpowiedzi na pytania klientow
Oj jednak wydaje mi sie, ze istnieje taka korelacja.
Przynajmniej odnosze takie wrazenie.
> hmm. Ja mam raczej doswiadczenia takie, ze wlasnie przez maila mozna
> otrzymac najbardziej kompoetentna odpowiedz a placowka czy telefon
> to nie najlepszy pomysl na pytania inne niz szablonowe.
No dobra, dobra, ale o co ty pytasz. Ludzi z nog zwalasz.. A przy
mailu to moze 10 osob sie zebrac jak zobacza, ze Wojtek F. pisze ;)
--
Michal 'Amra' Macierzynski
www.prnews.pl - swiat e-bankow
Następne wpisy z tego wątku
- 04.02.03 11:31 Witek
- 04.02.03 11:43 Michał 'Amra' Macierzyński
- 04.02.03 11:41 Wojtek Piecek
- 04.02.03 11:50 Michal 'Amra' Macierzynski
- 04.02.03 19:42 f...@g...pl
- 04.02.03 20:28 Wojciech Skrzypinski
- 04.02.03 20:45 JaKi
- 04.02.03 22:59 Michał 'Amra' Macierzyński
- 13.02.03 19:09 Gibson (x86) or compatible
- 23.02.03 15:06 Lukasz Bajoński
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...