    From: "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] mChat - alternatywa dla telefonu do mLinii
    Date: Sat, 7 Dec 2002 16:06:56 +0100

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ast1n2$8ca$1@topaz.icpnet.pl...

    > za to są seksowne literki - kwestia perspektywy ;P

    Tia, sa rozne dewiacje ;-) Poza tym to sa mliterki, a nie literki ;-P

    > Pisząc o alternatywie mialem na mysli osoby, ktore potrzebuja w miare
    pilnie
    > informacji z mLinii (pomijam rzetelnosc - dla prostych pytan jest niezla),
    > nie moga (brak telefonu - np. u mnie w pracy, za to mam stale lacze; w
    > kawiarence int.; koszt telefonu - skąpstwo, tylko komórkowy lub
    przebywanie
    > za granicą).
    Nastepnym raze pisz prosze dokładnie, co masz na mysli - nie bedzie
    nieporozumien. :-)

    > Nie zgodzę się - na Forum jest wyższa jakość merytoryczna odpowiedzi, ale
    > trzeba na nią czekać.
    Zauwaz, ze napisałem raczej, a nie tak jak Ty, ze jest to alternatywa, choc
    nia nie jest.
    IMO blizej mChatowi do mForum niz do mLinii.

    > mLinia nie, odpowiedzial chyba wojbolan (albo margor - nie pamietam juz)
    > Niestety odpowiedzi juz tez nie pamietam, wiec nie pytaj. Ale chyba po
    > prostu nie wiedza jeszcze.
    Czyli chciałes zapytac tylko po to, aby znowu stawiac ich w klopotliwej
    sytuacji... ;-)))