eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank/mDirect + Hestia = PORAŻKARe: mBank/mDirect + Hestia = PORAŻKA
  • Data: 2011-03-20 13:17:44
    Temat: Re: mBank/mDirect + Hestia = PORAŻKA
    Od: "Grześ " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomek D <t...@g...com> napisał(a):

    > Jakiś czas temu rozbiłem auto.
    > Szkoda całkowita, ekonomiczna nieopłacalność naprawy czyli auto do kasacji.
    > Wszystko super gdyby nie wielkość odszkodowania: 6.100 zł
    > (wartość auta wg. wyceny 17.000)
    > Tyle właśnie wypłacono mi z polisy AC - ubezpieczenie mDirect, zawarte za
    > pośrednictwem mBanku a likwidowane przez Hestię.
    >
    > Ubezpieczyciel uznał że to co zostało mi w ręku czyli wrak, bez przodu, z
    > rozjechaną geometrią wart jest 11.800 zł!!!!!
    > Super ale wartość rynkowa kupy złomu to ok. 2 tys. zł...
    >
    > Ostrzegam zatem, że w przypadku szkody całkowitej przy ubezpieczeniu mDirect w
    > mBanku wychodzi się na tym jak Zabłocki na mydle.
    >
    > http://blogprzewodnika.blogspot.com/2011/03/mbankmdi
    rect-hestia-odradzam.html


    I tak masz nieźle bo pewnie jakbyś miał polisę w tym TUWie to byłoby gorzej

    http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/816106,winny-samo
    chod-a-nie-kierowca-firma-ubezpieczeniowa-nie,id,t.h
    tml?kategoria=660#dodaj-komentarz

    "Kiedy Marian Stańczyk stał na czerwonym świetle na skrzyżowaniu ul.
    Kościuszki i Żwirki, w tył jego samochodu wjechała taksówka. Choć do zdarzenia
    doszło w listopadzie, pan Marian wciąż nie dostał odszkodowania.

    &#8211; Taksówkarz napisał oświadczenie, w którym przyznał się do winy, ale firma
    ubezpieczeniowa nie chce wypłacić mi odszkodowania z jego ubezpieczenia OC &#8211;
    mówi Marian Stańczyk.

    Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych" TUW", w którym taksówkarz ma wykupioną
    polisę, uznało, że przyczyną kolizji była awaria układu hamulcowego, więc
    kierowca nie ponosi odpowiedzialności za wyrządzoną szkodę.

    &#8211; Przecież to absurdalne, żebym ja ponosił straty za awarię w czyimś
    samochodzie! &#8211; oburza się Marian Stańczyk.

    Z ostatniego pisma, które firma ubezpieczeniowa skierowała do poszkodowanego,
    wynikało, że jej decyzja o niewypłaceniu odszkodowania jest ostateczna. Po
    interwencji "Expressu Ilustrowanego" zmieniono jednak zdanie. W e-mailu do
    redakcji Jarosław Goliniewski, dyrektor biura zarządu "TUW", napisał: "W celu
    wydania ostatecznego stanowiska, co do zasadności roszczenia poszkodowanego
    zarządzone zostało wykonanie dodatkowych czynności przez naszą placówkę w
    Łodzi, o czym powiadomiony zostanie poszkodowany. Dopiero po uzyskaniu
    niezbędnych informacji podjęta zostanie decyzja o podtrzymaniu lub zmianie
    stanowiska Towarzystwa".


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1