  • Data: 2002-06-19 16:15:30
    Temat: Re: mBank. mLinka ile kosztuje ?
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no bo to już połączenie miedzynarodowe; na numery typu nasze 0700 czy
    > niemiecki 0190 też z zagranicy się nie dodzwonisz

    Dodzwonisz sie za free za granice, pod warunkiem, ze
    numer rozpoczyna sie 00800. Jest to miedzynarodowy
    bezplatny numer. Kazda firma moze takowy miec, jesli
    ja na to stac. Placisz wtedy jedynie za jeden, pierwszy impuls
    liczony wedlug stawki za polaczenie lokalne. Polaczenie moze
    trwac godzine, a Ty zaplacisz tylko za jeden lokalny impuls
    bodajze 29 gr netto ;) No wiec jest to prawie za free :)

    Pozdrowienia,
    Sebastian Gorecki.