  • Data: 2002-06-19 18:20:36
    Temat: Re: mBank. mLinka ile kosztuje ?
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cnu" <!cinu@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:aepjjs$nnl$1@absinth.dialog.net.pl...
    > no właśnie
    > w przewodniku piszą że
    > połączenie z nr 08013mBank - opłata jak za połączenie lokalne wg. taryfy
    > TPSA
    > i tu pytania :
    > 1. czy płacę za każde rozpoczęte 3 min czyl jak za rozmowę lokalną?
    > czy też tylko za 1 impuls

    Uogólniając to płacisz jak za rozmowę lokalną, czyli 8-22 impuls co 3minuty,
    22-8 impuls co 6minut.
    Jezeli planujesz długą pogawędkę to lepiej dzwoń po 22 będzie o połowę
    taniej ;)

    > 2. a co w przypadku kiedy jestem abonentem Dialogu? płacę wg stawki TPSA
    czy
    > mojego opa?

    Wszystko zalezy od ceny impulsu za połączenia z 0801. TPSA stosuje w 3
    taryfach 0.29zł netto, mimo że impuls lokalny może być np. za 0.34zł.
    Natomiast w najtańszej taryfie TPSA impuls jest 2 razy droższy nawet na 0801
    i wówczas płacisz za każdy impuls 0.58zł netto.
    Dowiedz się w BOKu Dialog albo zobacz na wcześniejszych fakturach ile liczą
    za impuls za rozmowy z 0801