  • Data: 2007-05-24 22:55:02
    Temat: Re: mBank - mTransfer
    Od: jakub2000 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tak jest,
    Zrezygnuję z tego kanału płatności. Oprócz metody płatności przelew
    bankowy mam dodatkowo PayPal. Uruchomię nową metodę bezpośrednio z karty
    kredytowej, mimo że prawdopodobnie będzie droższa od mTransfer (mam
    nadzieję, że może coś wynegocjuję - jeszcze nie wiem jak i z kim :) ).
    Karta kredytowa jest jednak bardziej powszechna lub stanie się bardziej
    powszechna w najbliższym czasie.

    A mTransfer stanie się usługą, o której kiedyś będziemy opowiadać
    dzieciom, że takowa była...

    Pozdrawiam,
    Arek