  • Data: 2002-03-14 22:41:22
    Temat: Re: mBank ma rozdwojenie jaźni
    Od: "schen" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zeby bylo cos wiecej musieliby miec placowki - a wtedy...
    > dlatego powstal Multi - idz tam!

    Zeby pojsc do Multi musialbym zaopatrzyc sie w pokute buty i stalowy kostur.
    W moim wojewodztwie (ani w zadnym sasiednim, jak sadze) nie ma zadnego
    oddzialu - poki co to tak naprawde jest to bank raczkujacy. BTW: ma obsluge
    dewizowa - konta, przelewy zagraniczne? Bo mi przydaloby sie. Ze
    zlotowkowych rzeczy to np kredyt hipoteczny lub mieszkaniowy (ale to juz na
    przyszlosc)? Jeszcze do niedawna sadzilem, ze kombinacja Lukas + mBank
    bedzie dla mnie idealna. Po kwartale "przerabiania" takiej kombinacji
    przenosze sie w calosci do klasycznego marmurka. Z bankow dostepnych na
    miejscu (Rzeszow) wybralem BGZ e-Integrum - 3 zl/mc, internetowe przelewy i
    zlecenia stale darmowe, darmowy token, mozliwosc zalozenia subkonta
    e-Skalacja oprocentowanego 9%, maestro od reki + szeroki wachlarz wszelakiej
    masci produktow bankowych. Bank ma pelna licencje dewizowa. Nie wiem, moze
    ja jestem jakis inny, ale nie rusza mnie powszechna na grupie BRE-moda na
    multi.