  • Data: 2002-03-16 18:09:59
    Temat: Re: mBank ma rozdwojenie jaźni
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dokladnie. Warto chociaz raz zobaczyc tych spasionych kapitalistow
    > zasiadajacych na najlepszych miejscach (w pierwszym rzedzie balkonu) w
    > Filharmonii Narodowej. Przychodza sluzbowo i to niestety widac, slychac i
    > czuc. Ale bez nich Filharmonia by nie istniala. :-(((((

    widzialem :-)
    siedzialem w pierwszym rzedzie balkonu [amfiteatru, ale to szczegol, chyba to
    masz na mysli?] (to nie sa najlepsze miejsca, 5 rzad na parterze jest najlepszy
    [110 PLN/miejsce :-( na codzien roche drogo])
    nie jestem spasionym kapitalista, ani takich tam nie widzialem.
    nie czulem, nie slyszalem.
    widzialem sporo zainteresowanych Sztuka ludzi i troche mlodziezy
    spedzonej chyba na sile (na szczescie nie w poblizu "najlepszych" miejsc)
    w celu zobaczenia, ze ten starsze Pan z tylu co sie 2 godizny usmiecha
    nie jest ochroniarzem, tylko w finale ma za zadanie 4 razy zetknac ze saba
    z dosc duza sila duza blaszane kolka.

    Nie wiem czy na pewno piszesz z autopsji, czy tylko konfabulujesz na temat FN?

    pozdrawiam

    romekk