  • Data: 2009-04-23 21:29:31
    Temat: Re: mBank ma zwidy
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-04-23, Michał <r...@x...cy> wrote:

    > Z ciekawości sprawdziłem stan wniosku złożonego w czerwcu 2008. Wciąż
    > nierozpatrzony. :)
    > Reklamacji nie składam, bo nie zależy mi już na pozytywnym rozpatrzeniu
    > a chętnie poczekam i sprawdzę jak długo to będzie trwało.

    Ja mam np kilka wstępnych decyzji pozytywnych albo i te ichnie % na 100,
    a jakoś od 3 lat nie dostałem KK. Podobno 'podpis był nie czytelny' czy
    coś, a to 'karta za podpis'.

    kd,

    ps podpis był niemalże kopią podpisu pod umową o prowadzenie ROR.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej