  • Data: 2003-04-25 18:48:22
    Temat: Re: mBank nad ranem !?
    Od: "Don " <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wojciech Nawara:

    > A co to ma do rzeczy??
    > Linia czynna jest całą dobę, całą dobę pracuje zmaina konsultantów. I
    > bynajmniej dzwoniąc tam raczej ich nie budzisz...
    >
    > Nie widzę problemu w związku z godziną telefonu... No naprawdę, mimo chęci
    > najszczerszych...
    Inforlinia jest czynna 24h/dobe
    aby mozna bylo w _wybranej_ przez siebie _wolnej_ chwili zalatwic tam
    sprawy..
    dla mnie tez godziny nocne sa lepsza pora na dzwonienie.

    TO TY NA PRAWDĘ MAŁO WIESZ O PRACY W NOCY !!!
    mYŚLISZ, ŻE ONI PRACUJĄ NP. TYLKO W NOCY? WYOBRAŹ SOBIE PRACOWAĆ
    NA RÓŻNE ZMIANY...O 2 CZY 4 NAD RANEM ORGANIZM SAM SIĘ BUNTUJE I KONIEC !
    NIE MASZ NA TO ŻADNEGO WPŁYWU.

    BANKI ROBIĄ TE INFOLINIE 24H BO JEDEN NIE CHCE BYĆ GORSZY OD DRUGIEGO.
    A TAK NAPRAWDĘ POWINNY W NOCY SŁUZYĆ TYLKO WAŻNYM RZECZOM JAK ZASTRZEŻENIE
    KARTY CZY KANAŁU DOSTĘPU.

    POGADAMY ZA PARĘ LAT JAK PÓJDZIESZ DO PRACY LUB TROCHĘ DŁUŻEJ POPRACUJESZ,
    BO ZGADUJĘ, ŻE JESTEŚ JESZCZE BARDZO MŁODY?

    POZDR.
    don