eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - niekompetencja pracownikaRe: mBank - niekompetencja pracownika
  • Data: 2005-06-22 17:09:49
    Temat: Re: mBank - niekompetencja pracownika
    Od: Krzysiek <k...@p...obetnij-to-onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 22 Jun 2005 12:05:44 +0200, Mithos napisał(a):

    > Użytkownik Mithos napisał:
    >
    >> Zwrotu pobranej kwoty (mial byc w piatek) dzisiaj nadal nie ma.
    >
    > Juz jest... Mialo byc w piatek (poprzedni), a jest w srode. Czas
    > oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji od konca kwietnia :)

    Czas czekiwania na rozpatrzenie Twojej reklamacji jest dla mnie niepojęty.
    Podonie sprawa pieczątki z posu OGONka. Przez miesiąc przez 8 godzin
    dziennie patrzyli na pieczątkę, żeby w końcu stwierdzić: "Nie, jednak jest
    nieczytelna"


    A ja dzisiaj dostałem mailem odpowiedź na swoją reklamację (złożona
    16-06-2005). I jak można było przewidzieć z tonu i treści postów innych
    osób, mBank idzie w zaparte. Na razie wysłałem delikatnego i grzecznego
    maila z odpowiedzią. Wskazałem gdzie się mylą, gdzie tą wiedzę można
    zweryfikować, itd., itp. Oczywiście to wszystko wiedzieli już 16-stego, ale
    infantylnie udają niedoinformowanych.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1