  • Data: 2004-03-30 14:14:56
    Temat: Re: [mBank] niespodzianka dla posiadaczy mBiznes?
    Od: "Segoy" <r...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    news:daai605t9bfpv2p2npobjsno68oivhj4jp@4ax.com...

    > Jakto dlaczego ? Chcą zarobić na odsetkach od debetu. Co w tym dziwnego ?

    ano to że gdyby było to takie oczywiste to rozdawaliby debety na prawo i
    lewo bo przecież im więcej ludzie napożyczają tym więcej zarobią na
    odsetkach.
    tak się jednak nie dzieje - o dsd trzeba powalczyć, a każda jego podwyżka to
    weryfikacja twoich zdolności spłaty i dodatkowe formalności.
    a tu? proponują sami, dużo i nic nie trzeba wykazywać, udowadniać ani
    wypełniać.
    i to jest w tym dla mnie zaskakujące.

    Segoy