  • Data: 2005-01-06 13:07:36
    Temat: Re: mBank- niewywiazanie się z umowy kredytowej przez Bank
    Od: "Krab" <_...@k...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mamagosia" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:crj8d6$oem$1@news.onet.pl...
    > Mam umowę podpisana przeze mnie i przez przedstawicieli działajacych w
    > imieniu banku z tzw. centrum finansowego MBank

    jezeli w wyniku tego standardowego dla mbanku burdelu - poniesiesz
    jakiekolwiek straaty, to nie daj sie zjesc - idz do sadu z zadaniem
    odszkodowania co do zlotowki, z tego co piszesz, odzyskasz bez problemu
    straty + k.zastepstwa sadowego.
    w mbanku to zaczyna byc standard, robienie ludzi w jajo, znam takie
    przypadki przy przenoszeniu kart kredytowych jak i przy przenoszeniu salda
    debetowego (decyzja rozpatrzona pozytywnie, za kilka dni otrzyma pani kk czy
    tez debet..., a nastepnie za kilka dni info piekne - odmowa z roznych
    dzikich powodow lub i bez.- a klient zostaje z wypowiedziana juz umowa w
    poprzednim banku i z kosztami aby zalatwic to odnowa w jakims normalnym
    banku.