  • Data: 2006-12-30 13:03:29
    Temat: Re: mBank - o co chcielibyscie ich zapytac?
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS napisał(a):
    > gdybyscie mieli szanse zadac kilka pytan osobie z kierownictwa mBanku
    > to o co byscie zapytali?
    4. Czemu mBank nie umozliwia stalego obciazenia karty kredytowej (wg mLini)
    5. Czemu nie ma historii operacji w przystepnej formie (pdf/doc/rtf) i
    kiedy bedzie? Pomijam comiesieczne wyciagi emailem - po prostu nieraz
    potrzebuje historie rachunku od okresu x do okresu y - i chcialbym ja
    komus wyslac czy druknac.
    6. Czy jest szansa zeby w historii mozna bylo filtrowac operacje po
    przelewach zdefiniowanych?
    7. Czemu minimalna kwota w przypadku uzywania mBilansu to az 1000zl? Co
    przeszkadza zeby to bylo np 100zl?
    8. Czemu czas oczekiwania na niektore zaswiadczanie jest tak dlugi - np
    opinia o KK to az 2-3tyg (czas wystawienia, bez uwzglednienia narzutu
    poczty). Bo jakos nie wydaje mi sie zeby pracownik recznie przegladal
    historie operacji na karcie - i tak pewnie sprowadza sie to do tego, ze
    wybiera uzytkownika, klika 'sprawdz historie' i jesli wynik pozytywny to
    daje drukuj - wiec czy nie moglby tego robic automat?
    9. Czemu odpowiedz na pytanie zadane droga meilowa przychodzi po 2tyg?
    --
    badzio