  • Data: 2007-01-04 00:47:04
    Temat: Re: mBank - o co chcielibyscie ich zapytac?
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nigdy ci sie na pamiec nie zdazylo jechac samochodem?

    Owszem ... nawet rok po przeprowadzce zdzrzało mi się skręcić
    w niewłaściwą już stronę :)

    > Ja ci tylko tlumacze, ze nie trzeba byc skonczonym idiotą,

    moje sylwestrowe typy były zgoła inne, idiotów nie brałem pod uwagę ;-)

    > aby zalozyc, ze bankomat obslugiwany przez euronet oznacza,
    > ze transakcje tez sa obslugiwane przez euronet, a co za tym
    > idzie, wyplata gotowki jest bezplatna.

    Nawet gdybym był tak rozkojarzony, ze zauważyłbym tylko maleńkie logo Euronetu
    a nie widział wielokrotnie większego oznaczenia właściciela bankomatu
    to obudziłoby mnie inne oprogramowanie terminala ...

    > Tylko tyle i az tyle.

    Widzę jeszcze ewentualną mozliwość pomyłki w przypadku osób,
    które wcześniej nie miały do czynienia z bankonatami Euronetu.
    Ale i tak uważam, że w tym przypadku akurat mBank w żadnym razie
    nie uchybił rzetelności informacji, a zrzucanie na niego winy
    za własne nazwijmy to roztargnienie, to już lekka przesada.
    Skoro są ludzie, którzy zupełnie nie rozróżniają marek samochodów
    to pewnie są i tacy co nie rozróżniają marek bankomatów.
    Ale żeby zarzucać bankowi (a od tego się zaczęła ta cała dyskusja),
    że na tym celowo zarabia?