  • Data: 2007-01-03 23:23:56
    Temat: Re: mBank - o co chcielibyscie ich zapytac?
    Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    S.T. napisał(a):

    > Skąd ma taką informację?

    Z prostego skojarzenia, zalozenia, ktorego podloze juz
    wyjasnilem. Mozesz je przyjac jako niezrozumiale, a mozesz
    tez _zrozumiec_.
    A takze z prostego przyzwyczajenia - kiedys bankomaty
    ze znaczkiem euronet oznaczaly po prostu bankomat euronetu.
    Nigdy ci sie na pamiec nie zdazylo jechac samochodem?

    Ja ci tylko tlumacze, ze nie trzeba byc skonczonym idiotą,
    aby zalozyc, ze bankomat obslugiwany przez euronet oznacza,
    ze transakcje tez sa obslugiwane przez euronet, a co za tym
    idzie, wyplata gotowki jest bezplatna.
    Tylko tyle i az tyle.

    Sierp