eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank obiecuje, że się poprawi - art. w PBRe: mBank obiecuje, że się poprawi - art. w PB
  • Data: 2009-07-03 06:20:49
    Temat: Re: mBank obiecuje, że się poprawi - art. w PB
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Jul 2, 4:18 pm, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:
    > http://www.pb.pl/2/a/2009/07/02/mBank_obiecuje_ze_si
    e_poprawi

    "Nasza strategia jest odmienna od polityki tych graczy, którzy płacą
    więcej. I ona przynosi efekty - klienci od nas nie odchodzą. Nasz
    klient to osoba, która decyduj się na przelewanie pieniędzy do naszego
    banku, ma kartę i robi nią transakcje."

    He, he, takie rzeczy to ma każdy bank, ale te inne chociaż mają konto
    karty oprocentowane.

    "Klienci nie odpłynęli, ale czy zostały ich pieniądze?
    Od marca mamy pozytywne przepływy z bankami. W marcu napłynęło 300 mln
    zł ekstra, które klienci przenieśli z innych banków i wypłacili z
    bankomatów."

    taaa, super. 100 zł/klienta :-)

    "Obecnie opłata za wysłanie listy haseł jednorazowych wynosi 5 zł. Ale
    proponujemy klientowi - skorzystaj z haseł smsowych wtedy nie
    zapłacisz nic. I żeby była jasność: to 5 zł to nie jest zysk banku.
    Tyle wynoszą koszty przesyłki. Jeśli więc bank odnosi jakąś korzyść,
    to właśnie obniżając koszty korespondencji. W tym kierunku idą nasze
    działania: ciąć niepotrzebne wydatki."

    pewnie dlatego 10 dni przed wprowadzeniem tej opłaty "wycięli"
    możliwość zamówienia listy z systemu transakcyjnego, bo klikanie jest
    takie kosztowne... Pazerni są i tyle.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1