  • Data: 2009-07-03 08:24:57
    Temat: Re: mBank obiecuje, ?e si? poprawi - art. w PB
    Od: "Mariusz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):
    > Nasz
    > klient to osoba, ktora decyduje sie na przelewanie pieniedzy do naszeg
    > banku, ma karte i robi niq transakcje."

    To o MNIE :)!!!!! To o mnie prezes mowi! Ja wlasnie przelewam kase z EB do
    mbanku i wyplacam je karta mbanku w bankomacie :) Darmowy bankomat, ale skoro
    prezes sie z tego raduje - to moja radosc jest jeszcze wieksza!

    mnie najbardziej rozbawil fragment:

    "MultiBank, kiedy przyszedł kryzys, był na niego przygotowany. Nie dlatego, że
    ja, czy ktoś inny kryzys przewidział, tylko dlatego, że wcześniej trochę
    inaczej ułożyliśmy biznes zmieniając model. "

    Nie wiem - ale dla mnie to jest tekst miesiaca. Glupota miesiaca. Tak tak - to
    ten bank jest tak dobrze przygotowany, ktory ostatnio wykonuje paranoidalne
    ruchy polegajace na wprowadzaniu oplat za wszystko kiedy sie da, likwidowaniu
    instrumentow dzieki ktorym zdobywal klientow (np. bilansowanie), i do tego
    bank w ktorym odplyw depozytow jest bardzo duzy w skali banku...Na dodatek po
    wprowadzeniu oplat za konta ten odplyw depozytow bedzie bezpowrotny - bo jak
    klient zlikwiduje tam konto to trzeba bedzie naprawde sie mocno nameczyc zeby
    znowu wrocil. I na dodatek ta ich oferta - zero depozytow, jeden multimax,
    same "struktury" na ktorych faktycznie - bank moze i zyskuje...
    Moze jestem przewrazliwiony - ale takiego steku bzdur nie powstydzilby sie
    nawet prezes jakiegos Pekao czy PKO BP...