eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank odkryje nam rzeczy z których już dawno korzystamy ;) › Re: mBank odkryje nam rzeczy z których już dawno korzystamy ;)
  • Data: 2013-02-14 11:50:09
    Temat: Re: mBank odkryje nam rzeczy z których już dawno korzystamy ;)
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Lut, 19:35, xbartx <b...@h...net> wrote:
    > Ktoś w mBanku chyba się zapatrzył na Apple, które każdą rzecz, którą
    > zaczyna oferować właśnie wynalazło i odkryło dla swoich fanów. Ostatnio
    > były to bodajże mapy ;) No ale ja nie o tym
    >
    > W linku poniżej opisano dwie "z 10 niezwykłych innowacji". Przyznam
    > szczerze, że nie mam trochę czasu i przeleciałem artykuł po łebkach ale
    > według mnie pierwszą z tych "niezwykłych innowacji" oferuje np. PayPal od
    > ładnych kilku lat. Druga to natomiast jakaś wariacja na temat Grupona.
    > Z niecierpliwością czekam na następne. Cóż to może być? mfotoKasa czy
> [...]
    nic-pojecie-przelewu-
    > bankowego-i-planow-rabatowych.html>

    Jakaś dziwna moda zapanowała wśród niektórych blogerów na "pisanie"
    artykułów polegających na przepisaniu tego co im zaserwuje pijar
    jakieś firmy.

    A co do meritum: aplikacja na FB podłączona do konta - czyli jak
    rozumiem login i hasło do konta będzie zapisywane w tej aplikacji.
    Gratuluję zwiększania poziomu bezpieczeństwa.
    Poza tym już widzę to automatyczne naliczanie rabatów - mBak nie
    potrafi wdrożyć prostych zmian w interfejsie, to naliczanie rabatów
    chyba się będzie odbywać poprzez mdezinfolinię.