    From: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank odwala lamerkę
    Date: Fri, 4 Oct 2002 15:47:55 +0200
    Sender: b...@p...onet.pl@telimena.impaq.com.pl

    Jacek Grodzki wrote:

    > Chodzi o to, że napisanie serwisu, który działa w Netscape, IE
    > i jeszcze paru innych przeglądarkach, a nie tylko w IE to nie
    > tylko kwestia kasy, tylko pewnego minium świadomości o działaniu
    > internetu, którą szanujący się bank interntowy powinien mieć.

    Ale i kosztów również. Każda dodatkowo wspierana przeglądarka
    to dodatkowe koszty testów na tejże przeglądarce. Jeżeli jest
    mało popularna, to te koszty mogą się nie zwrócić.
    Co najwyżej można mieć żal, że mBank ustawił sobie tak a nie inaczej
    "próg odcięcia" i uznał, że sam IE mu wystarczy.

    --
    Marek "Barbidu" Barbaszynski m...@i...com.pl
    ----- The signature has been optimized away.