eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - opłata za przelewy zaplanowane :(Re: mBank - opłata za przelewy zaplanowane :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.poznan.pl!news2.icm.
    edu.pl!not-for-mail
    From: Czeslaw Bajer <c...@i...gov.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - opłata za przelewy zaplanowane :(
    Date: Tue, 17 Feb 2004 00:41:40 +0100
    Organization: IPPT PAN
    Lines: 32
    Message-ID: <c0rk5g$p4n$1@achot.icm.edu.pl>
    References: <c0r3ju$lkn$1@nemesis.news.tpi.pl> <c0r3ts$69e$1@news.onet.pl>
    <c0r4v2$r2d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179010143.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: achot.icm.edu.pl 1076974577 25751 62.179.10.143 (16 Feb 2004 23:36:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Feb 2004 23:36:17 +0000 (UTC)
    X-Notice1: This post has been postprocessed on the news.icm.edu.pl server.
    X-Notice2: Subject line has been filtered and any Odp: strings removed.
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040113
    In-Reply-To: <c0r4v2$r2d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:285808
    [ ukryj nagłówki ]

    zdan wrote:
    >> A pomyslales sobie jaki majatek wydales na polaczenie telefoniczne?
    >
    > Faktycznie - nie pomyślałem o tym... bo tak naprawdę nie chodzi mi o te
    > 50 gr za przelew czy 35 gr za połączenie.
    >
    > Mnie chodzi tylko o podejście do klienta - a z tym jest coraz gorzej. Po
    > pierwsze opłata za zdefiniowany a nie wykonany przelew, po drugie
    > niemiła pani na mlinii. Tym bardzej, że teraz mam prawo wymagać, bo za
    > to płacę!
    >
    Pragnę skorygować skrót myślowy sugerujący, że dotąd nie płaciliśmy za
    przelewy. Płaciliśmy za wszystkie czynności banku. Niepoprawne są
    niektóre głosy, że coś było dotąd za darmo i nie powinniśmy, my,
    klienci, domagać się, by bank coś za darmo robił nadal.
    Zaangażowanie się klienta w banku wymaga sporej pracy, odesłania
    wypełnionych druków, przekierowania wynagrodzeń, zwroty z urzedów
    skarbowych, opłaty tel. itd. Przyjmujemy pewne reguły opłat. Od banku
    oczekujemy tego samego oraz stabilności, fachowości i uprzejmości. Bo za
    to wszystko płacimy, choć nie zawsze bezpośrednio.
    Co by było, gdyby po zjedzonym w restauracji obiedzie klient dowiedział
    się, że musi dodatkowo dopłacić za obsługę kelnerską, bo między
    pierwszym a drugim daniem zmieniły się zasady.
    Przeniesienie się do innego banku wymaga czasu i wysiłku. Do czasu
    ewentualnej ucieczki jesteśmy złapani w pułapkę jednostronnej zmiany
    zasad (!), bo nie dano nam czasu na reakcję.
    Pobieranie opłat przed wykonaniem operacji jest co najmniej nie na poziomie.
    Niestety, z moim przedmówcą zgadzam się w całej rozciągłości. Kończy się
    epoka mBanku, zaczyna się bazarowe naciąganie.


    Cz. Bajer

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1