  • Data: 2003-11-22 08:52:59
    Temat: Re: mBank pobiera oplaty za niezrealizowane uslugi?
    Od: "Tashi" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Popatrzmy co też wymyślił osobnik zwany "Waldemar Godel"

    > Miałem to samo z eKartą
    > Jak będę ją aktywował to przy okazji poproszę mlinkę o wyjaśnienie...

    Wyjaśnienie może być takie:
    w myśli regulaminu, jeśli klient na minimum 45 dni przed upływem
    ważności karty NIE ZREZYGNOWAŁ z niej, zostaje ona automatycznie
    odnowiona i szlus, odwrotu nie ma. Nie ma musu podpisania umowy,
    karta będzie chyba nieaktywna, ale opłata za nią będzie pobrana.
    Spóźniłem się 2 dni....