  • Data: 2004-09-11 09:29:15
    Temat: Re: mBank podniósł oprocentowanie...
    Od: "mm" <w...@p...onet.fi> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    > Tiaa zaczelo sie odcinanie kuponow - mBank zaczyna dzialac jak kazdy
    wiekszy
    > bank.

    Ale każdy wiekszy bank ma lepsza baze klientow -mniej wrażliwych na cenę.
    Wystarczy zeby inteligo/pkobp skopiowalo SFI i mBank nie bedzie mial już
    żadnych poważnych atutów :)

    > Ciekawe do czego to doprowadzi.

    IMO to doprowadzi do wprowadzenia opłat za konto. Przy takiej polityce beda
    miec duzo pustych kont.

    > W oprocentowaniu depozytow juz sie nie
    > sciga, kredytow coraz trudniej - zostaje tylko dosc wygodny sposob
    > korzyztania - ale i to czasami z trudem przychodzi jak sie wirtualne
    kolejki
    > zrobia.

    Zrobi miejsce dla skarbonki ING ? :)

    > Cos mi sie zdaje, ze BRE ostatni bardzo mBank pompuje. Nie wiem tylko po
    > co - chce go sprzedac? Hmmmm

    Mnie sie wydaje, ze całe BRE może zmienić właściciela. mBank jest kula u
    nogi, wiec pompuja w niego i staraja sie go rozpędzić. Ciekaw jestem czy tym
    razem im sie uda ;)

    --
    W.