  • 1. Data: 2004-09-10 12:40:40
    Temat: mBank podniósł oprocentowanie...
    Od: "opek" <o...@d...pl>

    ...rachunków eMAX lokata i mlokata, a także salda debetowego, kredytu
    odnawialnego i ratalnego oraz mPLANÓW złotówkowych dla Klientów
    indywidualnych.
    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oprocentowanie.ht
    ml

    http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    58178&t=658178&sr=dd&pn=1

  • 2. Data: 2004-09-10 12:52:25
    Temat: Re: mBank podniósł oprocentowanie...
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Fri, 10 Sep 2004 14:40:40 +0200, w <chs7ca$biu$1@inews.gazeta.pl>, "opek"
    <o...@d...pl> napisał(-a):

    > http://www.mbank.com.pl/cafe/forum/read.html?f=1&i=6
    58178&t=658178&sr=dd&pn=1

    Na tym forum zawsze ten parabank ma takie jazdy?

    Po co oni z niego korzystają jak mają takie złe zdanie?

  • 3. Data: 2004-09-10 12:56:18
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "opek" <o...@d...pl> napisał w wiadomości
    > ...rachunków eMAX lokata i mlokata, a także salda debetowego, kredytu
    > odnawialnego i ratalnego oraz mPLANÓW złotówkowych dla Klientów
> [...]

    Multibank tez podniosl, tylko chyba na razie boi sie, ze sie to wyda, bo na
    stronie na pierwszy rzut oka brak komunikatu na ten temat. W moim przypadku
    na przyklad WWJ z 9,20 na 10,35.

    marekz

  • 4. Data: 2004-09-10 13:34:07
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-09-10 14:56, Użytkownik MarekZ napisał:
> [...]
    > stronie na pierwszy rzut oka brak komunikatu na ten temat. W moim przypadku

    Dokladnie multi sie na razie nie przyznaje na stronach informacyjnych,
    ale oprocentowanie limitu wzroslo z 11,8 na 12,9.

    Dudus

  • 5. Data: 2004-09-10 15:02:19
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Dudus" <t...@w...plUSUN> napisał w wiadomości

    > Dokladnie multi sie na razie nie przyznaje na stronach informacyjnych,
    > ale oprocentowanie limitu wzroslo z 11,8 na 12,9.

    Przed chwila na multiczacie dowiedzialem sie, ze podobno pasmo dla wwj to
    teraz 5,95-10,05. A ja na swoim widze 10,35. Ciekawe.... :-) Kto moze
    sprawdzic jak powinno byc naprawde ?

    marekz

  • 6. Data: 2004-09-10 15:29:18
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    MarekZ <m...@w...irc.pl> wrote:
    > Przed chwila na multiczacie dowiedzialem sie, ze podobno pasmo dla
    > wwj to teraz 5,95-10,05. A ja na swoim widze 10,35. Ciekawe.... :-)
    > Kto moze sprawdzic jak powinno byc naprawde ?

    Tiaa zaczelo sie odcinanie kuponow - mBank zaczyna dzialac jak kazdy wiekszy
    bank. Ciekawe do czego to doprowadzi. W oprocentowaniu depozytow juz sie nie
    sciga, kredytow coraz trudniej - zostaje tylko dosc wygodny sposob
    korzyztania - ale i to czasami z trudem przychodzi jak sie wirtualne kolejki
    zrobia.

    Cos mi sie zdaje, ze BRE ostatni bardzo mBank pompuje. Nie wiem tylko po
    co - chce go sprzedac? Hmmmm

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-09-11 09:29:15
    Od: "mm" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" napisał:

    > Tiaa zaczelo sie odcinanie kuponow - mBank zaczyna dzialac jak kazdy
    wiekszy
    > bank.

    Ale każdy wiekszy bank ma lepsza baze klientow -mniej wrażliwych na cenę.
    Wystarczy zeby inteligo/pkobp skopiowalo SFI i mBank nie bedzie mial już
    żadnych poważnych atutów :)

    > Ciekawe do czego to doprowadzi.

    IMO to doprowadzi do wprowadzenia opłat za konto. Przy takiej polityce beda
    miec duzo pustych kont.

> [...]
    > sciga, kredytow coraz trudniej - zostaje tylko dosc wygodny sposob
    > korzyztania - ale i to czasami z trudem przychodzi jak sie wirtualne

    Zrobi miejsce dla skarbonki ING ? :)

    > Cos mi sie zdaje, ze BRE ostatni bardzo mBank pompuje. Nie wiem tylko po
    > co - chce go sprzedac? Hmmmm

    Mnie sie wydaje, ze całe BRE może zmienić właściciela. mBank jest kula u
    nogi, wiec pompuja w niego i staraja sie go rozpędzić. Ciekaw jestem czy tym
    razem im sie uda ;)

    --
    W.

  • 8. Data: 2004-09-11 12:29:01
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Mnie sie wydaje, ze całe BRE może zmienić właściciela. mBank jest kula u
    > nogi, wiec pompuja w niego i staraja sie go rozpędzić. Ciekaw jestem czy
    tym
    > razem im sie uda ;)

    nie znam bardziej rozpedzonego banku. wystarczy zobaczyć dynimike ilosci
    rachunków.
    Kuila u nogi ? raczej kura. złota kura.

  • 9. Data: 2004-09-11 12:42:14
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Zbyszek wrote:
    [...]

    > nie znam bardziej rozpedzonego banku. wystarczy zobaczyć dynimike ilosci
    > rachunków.

    A, ten tego, jakiś dochód z tych rachunków ?
    KJ