  • Data: 2009-02-24 11:23:29
    Temat: Re: [mBank - pół żartem] tytuł i częstotliwość przelewów
    Od: "jan kowalski" <0...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> napisał(a):
    > W związku z tym zainteresowała mnie polityka mBanku. Takie przelewy to
    > przecież dla nich realna strata (obciążenie systemu, zużycie sprzętu,
    > konieczność archiwizowania zaksięgowanych operacji itp.). Czy są w mBanku
    > jakieś ograniczenia odnośnie wysokości przelewu, liczby przelewów
    > wykonanych w ciągu doby oraz tego, co można wpisać w tytule przelewu? (Czy
    > np. przeszedł by przelew, który miałby w tytule "ch* ci w du*"?)

    coz, jak przestanie sie bilansowac to znowu wprowadza oplaty za przelewy,
    w koncu naredzia sa po to, zeby ich sensownie uzywac. jak klienci nie szanuja
    tego co maja gratis, to zaczna szanowac to, za co beda musieli placic :)

    pamietacie jakie byly placze, gdy mbank wprowadzal oplate za przelew?
    wiecej tej mody to znowu grupa sie uaktywni i znowu kupa ludzi bedzie
    deklarowac odejscie z mbanku.