    From: "zlotowinfo" <u...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank - pół żartem] tytuł i częstotliwość przelewów
    Date: Tue, 24 Feb 2009 13:42:14 +0100

    Użytkownik "jan kowalski" <0...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:go0lbh$cba$1@inews.gazeta.pl...

    > coz, jak przestanie sie bilansowac to znowu wprowadza oplaty za przelewy,
    > w koncu naredzia sa po to, zeby ich sensownie uzywac. jak klienci nie
    > szanuja
    > tego co maja gratis, to zaczna szanowac to, za co beda musieli placic :)
    >
    > pamietacie jakie byly placze, gdy mbank wprowadzal oplate za przelew?

    przeszedłem w tym czasie do volkwagena

    > wiecej tej mody to znowu grupa sie uaktywni i znowu kupa ludzi bedzie
    > deklarowac odejscie z mbanku.

    ja tam z mbanku nie odejdę, konto będzie poprostu nie aktywne

    już w tej chwili poszedłem do volkswagen, teraz przy ponownym zakladaniu
    volkswagena pytali: "czemu...", powiedziałem: procent w mbanku

    akurat obniżki procentu mbank spotkały się z darmowością konta direct
    wprowadzą opłaty znów polecą na drzewo