    From: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank - pracownicy wykorzystuja dane?
    Date: Tue, 13 Jan 2009 23:35:13 +0100

    On 2009-01-13, Wemif <w...@a...pl> wrote:

    > Na jakiej zasadzie zatrudniony to nie wiem, w mailu podpisuje się tak:
    >
    > Imię Nazwisko
    > "Przedstawiciel Bankowy
    > ds. Sprzedaży Produktów Kredytowych
    > Wydział Kart Kredytowych mBanku
    >
    > mBank Centrum Finansowe
    > ul. Kuźnicza 10, 50-138 Wrocław"

    Zwykły 'mKiosk' prowadzony na zasadach Dz.G. nie polecam. Był kiedyś
    jakiś kiosk w którym pracowali _pracownicy_ mBanku, ale to było w
    czasach 'wpłatomatów łupanych' (pierwsze miesiące po wstawieniu
    wpłatomatu w Jankach, znajoma pracowała) potem siem to pozmieniało i nie
    jest to _pracownik_ w sensie Umowy o Prace. Zapewne zaraz ktoś powie że
    on ma zapewne jakieś tam Umowy z mBankiem o poufności i dobrym
    wychowaniu, ale w praktyce to na stronach www łatwo sprawdzić, właściwie
    to Dz.G. otwarta + niekaralność + lokal i już masz wizytówkę mBanku...

    kd,

    ps. jeśli jakiś *pracownik* BRE Banku S.A. czytuje grupę to niech
    wyprostuje :p

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej