  • Data: 2002-02-01 07:04:21
    Temat: Re: mBank problem z przelewami przyszlymi
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "bwwald" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a3defn$7c9$1@sunflower.man.poznan.pl...
    > Na dzisiaj mialem zaplanowanych kilka przelewow wewnetrznych i
    zewnetrznych.
    > System mBanku nie wytrzymal i nie wykonal ani jednego przelewu, wszystkie
    [...]
    > Chyba mBank zaczyna upodabniac sie do zubra... Szkoda ;)

    Jak widze mamy ten sam problem. U mnie to sie zdarzylo nie pierwszy raz, z
    tym ze kiedys przelewy nie zostaly wykonane, ale zniknely z listy
    przyszlych. Zastanawiam sie, czy w ogole potrzebne sa one w takim wypadku,
    bo i tak trzeba mBank pilnowac. Ughh... Coraz bardziej mnie draznia....

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]