  • Data: 2024-07-30 16:36:10
    Temat: Re: mBank-prowizja za wypłatę z bankomatów
    Od: Picek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.07.2024 o 11:33, Piotr Gałka pisze:

    > Co to znaczy dożywotnio?
    >
    > Wczytałem się kiedyś w 'lifetime warranty' pendrive'a i wyszło mi, że
    > jak się zepsuje to wymienią na nowy tak długo jak dany model jest w
    > ofercie (jego lifetime).
    >
    > Czy w przypadku kart bankowych nie jest tak samo, że dopóki dany model
    > karty jest w ofercie to jakieś tam 'lifetime' ustalenia obowiązują, a
    > jak zniknie z oferty to już nie?
    > P.G.

    Parę lat temu chciałem zrezygnować z konta; po wprowadzeniu limitu
    obrotów na kartach. Było coś takiego :-)
    https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/post,862
    2,19-sierpnia-br-podnosimy-niektore-oplaty-i-prowizj
    e-dla-kart-oraz-kont.html
    Infolinia mi powiedziała, że jako klientowi od początku ich
    działalności, nie muszę wypełniać limitu. Teraz widzę, że już z tego
    zrezygnowali, chociaż nigdy już na to nie zwracałem uwagi.

    --
    Pozdrawiam,