  • Data: 2003-04-29 14:19:34
    Temat: Re: mBank-przelew do US?
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    oporek2 <o...@p...onet.pl> napisal w
    news:3eae7568@news.home.net.pl:

    > Myslalem ze cos sie zmienilo ale jednak nie .
    > Sa tam wszystkie informacje niezbedne dla zupelnego laika i dla
    > dowodu czesc pozwole sobie skopiowac tu

    Sprawa jest dosyc dziwna, bo w niedziele mialem ten sam problem,
    zagladalem do mBankowego "helpa" i cytowanego przez Ciebie tekstu tam
    nigdzie nie widzialem. Byly tylko calkiem elementarne informacje.
    W tej chwili z przyczyn ogólnie znanych nie jestem w stanie sprawdzic
    zawartosci tego okienka, by ocenic czy jego zawartosc jest identyczna z
    tym co ja widzialem, czy tez inna.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj