  • Data: 2003-04-29 14:49:05
    Temat: Re: mBank-przelew do US?
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule b8m1m4$84k$...@a...news.tpi.pl,
    niejaki(a): Krzysztof K. Maj z adresu <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>
    napisal(a):
    > oporek2 <o...@p...onet.pl> napisal w

    > Sprawa jest dosyc dziwna, bo w niedziele mialem ten sam problem,
    > zagladalem do mBankowego "helpa" i cytowanego przez Ciebie tekstu tam
    > nigdzie nie widzialem. Byly tylko calkiem elementarne informacje.
    > W tej chwili z przyczyn ogólnie znanych nie jestem w stanie sprawdzic
    > zawartosci tego okienka, by ocenic czy jego zawartosc jest identyczna
    > z tym co ja widzialem, czy tez inna.

    W helpie opisanym "pomoc" wiele nie ma ale pod znakiem zapytania
    umieszczonym w rogu formatki a nie calego okna informacje sa juz
    wyczerpujace .
    Musze przyznac ze zalogowalem sie i bez wiekszych problemów sprawdzilem czy
    nie zaszly zmiany w 'spornej' kwestii jak i wydrukowalem sobie potwierdzenie
    przelewu jako ze dotyczylo DG .

    oporek2