  • Data: 2007-06-15 10:55:13
    Temat: Re: mBank - przelew z zagranicy, znowu jaja :(
    Od: "MrMrooz " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jakub2000 <jakubola_usun@usun_wb.onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Mam następny problem z przelewem przychodzącym z zagranicy (z Holandii).
    > Jak informuje mnie klient, dokonał przelewu 4 czerwca. Mineło 10 dni.
    > Dzwonię do mBanku po informacje odnośnie stanu tego przelewu. Czy
    > dostarł do nich i czeka na zaksięgowanie? Czy nie dotarł wogóle? Co robi
    > konsultant mBanku? Proponuje napisanie reklamacji, która może być
    > rozpatrzona do 30 dni.
    Rozumiem, że jesteś na 100% pewny, że klient przelew wysłał? Dostarczył Ci
    jakieś potwierdzenie albo cos w tym stylu?
    Pierwszą rzeczą w takim przypadku powinno być raczej sprawdzenie czy i na
    jakie konto przelew został zlecony, zawsze mógł(klient) go po prostu nie
    zrobić, pomylić się w numerze itp.

    Pozdrawiam
    Michał M