  • Data: 2007-12-27 19:21:13
    Temat: Re: mBank - przelewy nie poszły, a bank zaciera ślady!
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Dec 2007 07:47:18 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>
    napisała:

    > To ja bym jeszcze raz sprawdził czy numer tego izzy jest wpisany poprawnie
    > w przelewie z eMaxa :)

    Ja chyba też. Maneqwry takie jak autor wątku robiłem wielokrotnie i nie
    miałem takich przygód. Nie chce mi sie wierzyć, że mBank uwziął sie na
    autora wątku.

    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein