  • Data: 2008-11-03 12:22:08
    Temat: Re: mBank - przelewy wewnętrzne w weekend
    Od: "Curious" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu w mBanku wdrożono historię przyszłą, nie ograniczając się
    > jedynie do przeszłej, jak to jest w innych bankach. W parametrach
    > wyświetlania należało zamknąć okres datą przyszłą nie wcześniejszą niż
    > pierwszy dzień roboczy i wtedy będą widoczne takie transakcje.

    Już sam termin "historia przyszła i przeszła" jest oszałamiający. :))

    Moim zdaniem rozsądnym byłoby dodanie wyboru: data operacji/ data
    księgowania na stronie, gdzie zadaje się warunki filtrowania historii.

    Rozwiązanie, które proponujesz - zmiana domyślnie pokazywanej "daty do" dla
    operacji z okresu na najbliższy dzień roboczy również pomogłoby, a ja nie
    pisałbym tego maila. :)

    Chociaż takie antydatowanie tranakcji (księgowania) jest problematyczne.