eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - psu z gardla do skrzynkiRe: mBank - psu z gardla do skrzynki
  • Data: 2002-11-30 14:32:16
    Temat: Re: mBank - psu z gardla do skrzynki
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    >>"kontrolnego telefonu"?
    >>Co lub kogo miałby bank kontrolować?
    >>Ciebie? nie rozumiem
    >
    >
    > Nie - mogl sam z wlasnej inicjatywy z glupia frnac zadzwonic do
    > najlepszych klientow i powiedziec, dzien dobry Panie Wojciechu, czy
    > jest pan zadowolny z naszych uslug itp.
    >
    > Ale jako, ze BRE w detalu masowym to dopiero od niedawna, to takie
    > fanaberie raczej nie sa wliczone w koszta. Co tam po zadowoleniu
    > klientow...
    >
    > I tak widza li tylko skutki, a nie to, ze statystycznie (w bankach
    > tradycyjnych 18% nosi sie z zamiarem jego zmiany). Jako, ze lojalnosc
    > w bankowosci internetowej jest problematyczna - wystarczy przesalc
    > kase na inne konto, a i tak nie placi sie przeciez za utrzymanie
    > rachunku - takie banki powinny _tym bardziej_ dazyc do zdobycia
    > lojalnosci klientow.
    Amra, to zdaje sie Ty pisałeś o tym, zę problemem banków internetowych
    jest to, że ich klienci _potrafią_liczyć_(przynajmniej średnio ta
    umiejętność w porównaniu do klientów marmurkowych wypada lepiej).
    A to oznacza, ze takie telefony bez sensu mogą nie odnieść skutku. Co
    innego gdyby z ichniego CRM-u wyszlo, że np. temu klientowi można wydać
    KK bez żadnych dodatkowych zabezpieczeń. Albo ten dużo kupuje to można
    mu obniżyć opłatę za wydnie karty albo temu zaproponować "płacę z
    mBankiem" i w zamian za cyrograf na 2 lata sfinansować telefon albo....

    > Ale nasze banki.... slyszal ktos, zeby banki chwalily sie, ze badaja
    > poziom zadwoloenie klientow z ich uslug??? Ciekawe ktore to robia. ;)
    > Bo na rynku - a i owszem takie badania pokazuja sie (w ostatnim wygral
    > Lukas), to jednak widzac po licznych narzekaniach duzo sobie z tego
    > nie robia.
    >
    > jak widac w przypadku WS - byc moze jeden glupi telefon od mLinki
    > moglby spowodowac zatrzymanie jego kasy w banku.
    Tak ? A mi się wydaje, że niepognieciona przesyłka z pinem.

    >
    KJ

    [...]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1