  • Data: 2008-12-01 23:43:16
    Temat: Re: [mBank] rachunek techniczny
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ (m...@i...pl) wrote in news:gh1k2d$r9v$1@srv.cyf-kr.edu.pl:
    > Czy macie jakiś dobry patent na poznanie numeru rachunku technicznego
    > KK w mBanku?
    > Przed chwilą próbowałem na standardowej mLinii, ale pani zaklinała się na
    > wszystkie świętości, że nie widzi tego numeru rachunku w swojej
    > aplikacji. Ma opcję spłaty, ale numeru rachunku na który to fizycznie
    > idzie, nie widzi. marekz

    Zanim będziesz drążył temat - w mBanku i w Multibanku (i PKO BP) nie
    istnieje rachunek techniczny będący bezpośrednio powiązany z kartą
    kredytową. Wszelkie spłaty odbywają się na rachunek własny banku, ale
    właśnie dlatego, że jest do tego oddzielny mechanizm, to nie ma problemu z
    rozpoznaniem, kto płacił i jaką kartę.

    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+