    From: otrov <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Date: Thu, 07 Feb 2008 10:27:38 +0100
    Sender: o...@i...171.139.226.crowley.pl

    ls pisze:

    > Jak mBank w prowadzil oplaty, ja rowniez zalozylem konto w VW.
    > Ale i VW niedlugo potem wprowadzil oplaty - konto zamknalem.
    > W mBanku konto zostawilem (bez oplat za prowadzenie), tylko z przelewami
    > przenioslem sie gdzie indziej, tam, gdzie byly bezplatne.
    > Teraz w mBanku znow bedzie fajnie - moge tylko sie z tego cieszyc.
    > Nie ma powodu podchodzic do tego wszystkiego tak emocjonalnie ("ostre
    > zagrania, z geby cholewa") - to tylko biznes i pieniadze.
    > Jak wprowadzaja oplaty, odchodze, jak ich nie ma - moge wrocic, bez
    > sentymentow.

    No cała zabawa polega na tym, że w paru miejscach jednak podaje się
    numer rachunku a i historię konta fajnie jest móc później przejrzeć. Ja
    również podchodzę bez sentymentów, tylko statystycznie patrząc zmiana
    diametralnie zdania w tym jednym punkcie (opłaty za przelewy minmo
    wczesniejszych deklaracji) zwiększa prawdopodobieństwo, że zmienią
    zdanie również w innych punktach co do których się zarzekają. Po prostu
    wiem czego się spodziewać od danego banku.

    o.