  • Data: 2008-02-08 14:14:15
    Temat: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli pominąć kwestię bezpieczeństwa to by było jak najbardziej OK. A tak to
    > stawia się klienta przed wyborem "skrajna niewygoda albo brak zabezpieczeń"
    > :( Ja zdecydowałem się na skrajną niewygodę, i trudno - żyć się da, ale
    > chwalić nie ma czego.

    Widzisz, z maskowanyn hasłem jest tak samo
    bank uszczęśliwia wszystkich na siłę stosujac skrajnie upierdliwy
    system autoryzacji, po to tylko by zadowolić nielicznych fanatyków
    bezpieczeństwa, którym wydaje się, że przwdopodobieństwo włamu
    na konto rzędu 0,...00007% to skandal, ale już przwdopodobieństwo
    rzędu 0,...00002% okupione upierdliwym logowaniem przez wszystkich
    klientów już jest OK.