  • Data: 2008-02-08 21:10:50
    Temat: Re: mBank rezygnuje z opłat za przelewy!
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sneakers wrote:

    > A ja sądzę, że nic takiego nie jest potrzebne. Spróbuj na jakimś nowszym
    > skanerze zeskanować banknoty Euro albo dolara (w przypadku skanerów
    > nasza waluta może nie być zablokowana). Założe się, że się nie uda :-)
    > Nie uda się zeskanować nawet ksero jeżeli jest dobrze wykonane.

    A to ciekawe zalozenie. Jak mozna osiagnac dobrze wykonane ksero bez
    skanowania? To dopiero musi byc hiper-technika :)

    > Podsumowując, metoda skanowania wsuwanych banktnotów może być jak
    > najbardziej wystarczająca. Jednak obstawiam jakąś inną metodę
    > weryfikacji. Szybkość, z jaką banknoty są rozpoznawane jest za duża jak
    > na skaner. No chyba, że technologia we wpłatomatach jest tak
    > zaawansowana, hi, hi, hi...

    Wcale nie musi byc specjalnie zaawansowana. Zauwaz ze masz tutaj mniej
    zalozen niz przy rozpoznawaniu dowolnego tekstu, bo nominaly sa
    ograniczone, cechy charakterystyczne dosc sciesle okreslone. Perfekcyjna
    rzecz pod jakis specjalizowany uklad sprzetowy. Skan przy okazji pozwala
    powiazac numer banknotu z numerem karty, na wypadek gdyby maszyna
    puscila falszywke. Winnego dlugo nie beda szukac.

    Wwieslaw