eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank - rozsyła nieaktualną taryfę prowizje i opłat bankowychRe: mBank - rozsyła nieaktualną taryfę prowizje i opłat bankowych
  • Data: 2004-02-18 17:57:08
    Temat: Re: mBank - rozsyła nieaktualną taryfę prowizje i opłat bankowych
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 18 Feb 2004 17:30:08 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Tak, zrob wyjatek i powtorz to co pisales na pbb a mnie umknelo.
    >W ktorym momencie i dlaczego mBank nie przestrzegal zapisow ZDPB.

    Za duzo pisania, szkoda czasu, wiec moze tylko pare kwestii w nastepujacym
    duzym skrocie:

    Rozdzial IV
    1. 2) i 3. (W.B. dal popisy lamiace te punkty)
    2. (obiecywano kasowac tylko watki dotyczace 50 gr, a skasowano rowniez moj
    inny, wiec odpowiedzialnosc za slowo zlamana).

    Rozdzial III
    3. i 5. - wiadome wykresy porownawcze z innymi bankami lamia te punkty.

    Rozdzial II
    1. - mozna miec watpliwosci co do spelniania tego punktu przez mbank
    2. - to mbank obiecywal, ale m.in. sposob w jaki wprowadzono oplaty, w jaki
    traktowano mRade pozwala mniemac, ze i ten punkt o partnerskim traktowaniu nie
    jest obecnie spelniany
    3. - styl wprowadzenia oplat moze ten punkt naruszac; do ludzi ciagle
    przychodza stare TPiO, informacja jest wiec nierzetelna
    7. i 8. - j.w. odnosnie TPiO oraz reklama w postaci filozofii dzialania ciagle
    na stronach wisi jako obowiazujaca, ale niektore hasla z tej reklamy nie sa juz
    spelnione.
    10. - oj roznie z tym bywa w mbanku

    Rozdzial I
    3. - wiele z wypowiedzi pracownikow mbanku na forum nie spelnialy czesci z tych
    kryteriow; mbank m.in. wmawia kategorycznie ustami swoich pracownikow, ze ich
    oferta jest ciagle najtansza, ale dla wiekszosci wypowiadajacych sie klientow
    wychodzi, ze VWBd ma taka oferte. Tendencyjne wycinanie wszelkich pytan o
    ankiete podczas czatu tez zle swiadczy o ich rzetelnosci.

    Rozdzial V
    1. - Nie przyjmuja na mlinki osob, co do ktorych istnieje podejrzenie, ze
    pozniej beda chcialy spelnic warunki okreslone w tym punkcie (bylo o tym na pbb
    jelsi nie pamietasz).

    Dla niezorientowanych o czym mowimy podaje link:
    http://www.zbp.pl/doc/zdpb.pdf

    >Poszlaki? Nie rozsmieszaj mnie. Piszac cos takiego chyba miales pewnosc, czy
    >po prostu "wydawalo ci sie" - jak wiele innych rzeczy?

    W tym watku pare poszlak wymienilem:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=120
    222&t=120093&v=f

    Poza tym nikt z pracownikow mbanku nie zaprzeczyl, ze to nie oni - to tez moze
    nie byc bez znaczenia.

    dn