  • Data: 2004-04-30 12:42:23
    Temat: Re: mBank - są też podwyżki w opłatach o 233, 33%
    Od: "gregb." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No już nie bądź takim sknerą, jaki to ułamek promila kwoty hipokredytu?

    Sknerą nie jestem, może bywam ... czasami... :)
    Ale zauważ że Bank oceniać należy także przy tego typu sytuacjach...
    niestandardowych... przeliczając - kwota podwyżki stanowi równowartość
    wykonania 70 przelewów.

    > extra usługa to i extra cena, to co.

    kto wie, może następną ekstra usługą będzie wypłata pieniędzy z obcych
    bankomatów - w końcu to także extra usługa...