eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank-śpiące królewnyRe: mBank-śpiące królewny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!nnrpd
    From: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank-śpiące królewny
    Date: 05 Mar 2002 23:08:10 +0100
    Organization: Związek Zawodowy Informatyków Zatrudnionych w Firmach Jednoosobowych
    Lines: 37
    Sender: m...@p...odkryta.local
    Message-ID: <8...@p...odkryta.local>
    References: <a63e2f$6en$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195-tar-2.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pingwin.acn.pl 1015369213 14982 212.76.49.195 (5 Mar 2002 23:00:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...net
    NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Mar 2002 23:00:13 +0000 (UTC)
    X-Orig-Path: mkprivate.acn.waw.pl!not-for-mail
    X-Tech-Contact: u...@a...net
    X-Server-Info: http://www.astercity.net/news/
    User-Agent: Gnus/5.0808 (Gnus v5.8.8) XEmacs/21.4 (Common Lisp)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:168116
    [ ukryj nagłówki ]

    "B.Andersson" <t...@m...pl> writes:

    > Proszę zauważyć jak mówią panienki z mBanku.Jak stare patefony.

    Hmm. Kulturalny szczególnie nie jesteś.

    Mając doświadczenie z kilkoma call-centrami muszę przyznać, że
    z obsługą call-centre mbanku rozmawia się dość sympatycznie.

    > A sporóbuj im przerwać-to tracą wątek.
    > O N A po prostu musi przeczytać tekst 76a.gdy jest pytanie Klienta nr
    > 26B."Do kuńca."

    Przecież tu chodzi o pieniądze! Takie sprawy jak dokładne przeczytanie
    formułki akceptacji przelewu czy wymuszenie porządnego potwierdzenia
    przez klienta dyspozycmi są niezbędne aby potem nie było jakichś
    wątpliwości...

    > Bez komputera nie dałaby sobie rady..Ale i tak mówią jak katarynki.
    > Nieraz rwą ze zdaniem "X" do końca, nie reagując wcale na pytania
    > zadawane w trakcie swoich ptasich pień. A już nie do zniesienia są
    > slogany , cytuję z pamięci: "Helena Koza,mBank,w czym mogę pomóc?"

    Ja też bym wolał po polsku - 'czym mogę służyć?' Ale sam fakt, że
    sposób rozmowy jest ustalony jest pozytywny. Wolałbyś, żeby każdy
    pracownik sam ustalał wszystko po swojemu - i np. informacje o tym jak
    działa bank zależały od tego kto Ci je podaje? To załóż konto w
    Citi...

    PS Ciekawe czy chciałbyś aby jakiś Twój klient potraktował Ciebie tak,
    jak ty panią Helenę...

    --
    ( Marcin Kasperski | 1 woman, 9 months = one baby. But we have 1 month, so )
    ( http://www.mk.w.pl | let's take 9 women! (common management practice) )
    (---------------------------------------------------
    -------------------------)
    ( Moje prywatne strony: http://www.kasperski.prv.pl )

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1