eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankimBank-śpiące królewnyRe: mBank-śpiące królewny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "minik" <m...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mBank-śpiące królewny
    Date: Wed, 6 Mar 2002 00:11:01 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 8
    Sender: [minikdo mail.onet.pl]@pa131.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl
    Message-ID: <a63ji6$l6a$1@news.onet.pl>
    References: <a63e2f$6en$1@news.tpi.pl> <8...@p...odkryta.local>
    NNTP-Posting-Host: pa131.nowy-sacz.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1015370118 21706 213.76.244.131 (5 Mar 2002 23:15:18 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Mar 2002 23:15:18 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:168120
    [ ukryj nagłówki ]

    > Mając doświadczenie z kilkoma call-centrami muszę przyznać, że
    > z obsługą call-centre mbanku rozmawia się dość sympatycznie.

    Co innego obsluga pod wzgledem podejscia do klienta, a co innego wiedza i
    kompetencja wykonywanych obowiazkow. Jesli chodzi o to drugie to mam im
    troche do zarzucenia.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1