  • Data: 2011-06-13 19:39:40
    Temat: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
    Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 11, 5:28 pm, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > A czemu nie?

    Poniewaz to IDIOTYCZNE! Przeciez znaczna czesc tych kont to raczej
    konta USPIONE, moga sie uaktywnic w kazdej chwili - a utrzymanie tego
    koszuje tyle co NIC!
    Poza tym komu jak komu ale bankowi ZAWSZE sie oplaci miec dostep do
    jak najwiekszej liczby ludzi!

    > A co to ma do rzeczy? Ktoś władny postanowił że cena za "martwiaka" to
    > tyle a tyle.

    Ten "ktos" jest NIEKOMPETENTNY! TRZYMAJCIE SIE LEPIEJ Z DALA OD tak
    ZARZADZANEGO BANKU!

    > Jaki to ma związek z kosztami, to nie wiem?

    To kosztuje tyle co NIC - takie "koszta" liczyc mozna na 10-tym miescu
    PO PRZECINKU!

    > mBank jako osoba prawna nie ma DUPY. I nie widzę w jego postępowaniu
    > niczego nienormalnego,

    prosze, zobacz w tym postepowaniu cos NIEKOMPETENTNEGO!

    > czy odstającego od pozostałych banków.

    a tutaj to fakty KRZYCZA same za siebie (ze sie mylisz)