  • 1. Data: 2011-06-09 07:19:07
    Temat: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Od sierpnia zycza sobie po dwa zlote od karty, huehuehuehue. Trzeba zmienic
    bank.

  • 2. Data: 2011-06-09 07:19:27
    Temat: Re: mBank - strzyzenia klientow ciag dalszy
    Od: "JWW" <j...@w...pl>

    > Od sierpnia zycza sobie po dwa zlote od karty, huehuehuehue. Trzeba
    > zmienic

    czy jesteś tego pewan> Czy to oficjalnie?

    jk

  • 3. Data: 2011-06-09 15:23:51
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Thu, 9 Jun 2011 09:19:07 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    >Od sierpnia zycza sobie po dwa zlote od karty, huehuehuehue. Trzeba zmienic
    >bank.

    jak masz usługę wypłata z wszystkich bankomatów za 5pln to nie
    pobierają żadnej opłaty, tak samo jeśli zrobisz płatności kartami na
    100pln także opłaty nie pobierają więc nie widze problemu, a nawet
    jeśli ktoś ma problem to ciekawe gdzie się przeniesie, co jak co ale
    jeśli chodzi o system transakcyjny to mbank ma wg mnie najlepszy ze
    wszystkich, nie będe czekał na przelew wewnątrz bankowy aż mi
    przejdzie sesją elixir jak to jest w niektórych bankach

  • 4. Data: 2011-06-09 16:38:39
    Od: Rzetelny Solidny <r...@g...com>

    On Jun 9, 5:23 pm, dizel <d...@N...pl> wrote:
> [...]

    Osobiscie mam BARDZO NIEMILE wspomnienia z tego jak 2 miesiace temu
    bankomat Cash4you sie "zawiesil" i kasa, kilkaset zlotych zostalo
    WSTRZYMANE na 3 TYGODNIE! I jeszcze to bylo w okolicznosciach naprawde
    PILNEJ potrzeby i dzwonilem do mLinii i blagalem o ODDANIE MI moich
    pieniedzy! Odpowiedz mBanku byla mniej wiecej taka: "WAL SIE PAN - TO
    TYLKO Pana zasrany problem, ze pieniadze ZNIKNELY z eKONTA NASZEGO
    mbanku!"

    TRZY-TYGODNIOWY DARMOWY KREDYT DLA mBanku! Jesli tak zrobili z
    tysiacami klientow to NIEZLY pomysl na poprawienie plynnosci
    finansowej firmy. A klienci? Who cares about customers in POland! The
    Banana Rupublic of POland!

    Teraz mam konto DBnet, jak na razie nie widze problemow i licze na
    wyzsza KULTURE bezsprzecznego niemieckiego synonimu.

    > jak masz usługę wypłata z wszystkich bankomatów za 5pln to nie
    > pobierają żadnej opłaty,

    tylko co z tym 5pln/miesiecznie?

> [...]
    > wszystkich, nie będe czekał na przelew wewnątrz bankowy aż mi
    > przejdzie sesją elixir jak to jest w niektórych bankach

    A DeutscheBank, DBnet?? Tylko prosze precyzyjnie i bez DEZINFORMACJI -
    co jest NIE TAK?

  • 5. Data: 2011-06-09 19:09:54
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Thu, 9 Jun 2011 09:38:39 -0700 (PDT), Rzetelny Solidny
    <r...@g...com> wrote:

> [...]
    >pieniedzy! Odpowiedz mBanku byla mniej wiecej taka: "WAL SIE PAN - TO
    >TYLKO Pana zasrany problem, ze pieniadze ZNIKNELY z eKONTA NASZEGO

    to wina bankomatu skoro w DB masz wypłaty za free więc mogło ci się to
    przytrafić również w DB korzystając z bankomatu CfY, natomiast co do
    reklamacji to się nie będę sprzeczał bo niewiem czy w DB oddają odrazu
    pieniądze czy trochę to trwa jak w mbanku

    >Teraz mam konto DBnet, jak na razie nie widze problemow i licze na
    >wyzsza KULTURE bezsprzecznego niemieckiego synonimu.

    wszystko do czasu

    >A DeutscheBank, DBnet?? Tylko prosze precyzyjnie i bez DEZINFORMACJI -
    >co jest NIE TAK?

    uważam że mbank ma zdecydowanie lepszy system transakcyjny niż DB, nie
    bronie mbanku, ale w DB też musisz zrobić jedną transakcję w miesiącu
    bądź wypłatę z bankomatu aby konto było darmowe
    zresztą uważam że karta jest do tego żeby z niej korzystać, jeżeli
    ktoś nie ma tyle pieniędzy żeby zrobić 100pln miesięcznie płatności
    kartą to po co mu wogóle konto w banku a przedewszystkim karta?? i
    prosze nie pisać że do wypłat z bankomatu, jak kogoś nie stać żeby
    zapłacić 24pln / rok za kartę jeśli z niej nie korzysta to niech
    lepiej trzyma pieniądze w skarpecie a nie w banku

  • 6. Data: 2011-06-09 20:16:24
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > uważam że mbank ma zdecydowanie lepszy system transakcyjny niż DB

    "zdecydowanie" - tylko tyle? :)

    System easyNET w porownaniu do mBanku
    ma sie jak maluch stojacy na szrocie do Bugatti Veyrona.
    Tego sie nawet nie da porownywac.

    DB jest offline'owym bankiem, w ktorym czas stanal jakies 10-15 lat temu.
    Pisalem juz co mi odpowiedzieli czy i kiedy wprowadza hasla sms'owe? :)
    Albo jak dostalem dwie _sprzeczne_ odpowiedzi z ich infolinii?
    Co tam jeszcze... - brak mozliwosci zdefiniowania zaufanych
    kontrahentow / przelewow - tak mnie to wtułwiło,
    ze karte zdrapke (TAN) wydrapalem cala jeszcze w pierwszym dniu posiadania
    :).
    Sporo tego - az nie chce mi sie pisac...
    Z tych nerwow az zapomnialem dlaczego w ogole mam tam konto? :)

    > bronie mbanku, ale w DB też musisz zrobić jedną transakcję w miesiącu
    > bądź wypłatę z bankomatu aby konto było darmowe

    Nie porownuj wyciagniecia 10zl z _dowolnego_ bankomatu
    z przemieleniem 100zl bezgotowkowo (choc fakt - to malo :),
    no i te nie-wszystkie bankomaty gratis.

  • 7. Data: 2011-06-10 08:02:59
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 9 Jun 2011 22:16:24 +0200, Q napisał(a):

> [...]
    > :).
    > Sporo tego - az nie chce mi sie pisac...

    Mnie najbardziej rozbawiły e-płatności przez DBnet.

    Polegają na wyświetleniu przez platnosci.pl opisu jak zrobić przelew na
    ich konto :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2011-06-10 08:32:02
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Mnie najbardziej rozbawiły e-płatności przez DBnet.
    >
    > Polegają na wyświetleniu przez platnosci.pl opisu jak zrobić przelew na
    > ich konto :)

    Dokladnie :).

    Pamietam jak chcialem kupic abonament takiego tam programu,
    ktory to potrzebowalem miec w pelnej wersji "na wczoraj",
    no i pojawila sie strona przelewy24.pl a ja gupi wybralem "place z db",
    czy cos a-la-w-podobie.

    Jak zaczalem czytac co system wypisuje i kiedy dotrze kasa
    (i tym samym uzyskam dostep do pelnej wersji aplikacji)
    to krzyknalem dbnetowe "o szajse!" i niczym marnotrawny syn
    predko zrobilem mTransfer.

    Aplikacje mialem za minute a nie za db-dobe :).

    PS
    Mowilem, ze sporo tego - az mi znowu cukier skoczyl...

  • 9. Data: 2011-06-10 13:41:55
    Od: MattS <m...@m...ms>

    On Fri, 10 Jun 2011 10:32:02 +0200, Q <n...@s...pl> wrote:

> [...]
    > (i tym samym uzyskam dostep do pelnej wersji aplikacji)
    > to krzyknalem dbnetowe "o szajse!" i niczym marnotrawny syn

    Przecież płacąc przez net to się omija wszelkie Płacę mtransferem czy też
    płacę z jakimś bankiem, tylko płaci się KK ze zwrotem, np. Polbank Era. Po
    co płacić 100 zł teraz, skoro można zapłacić 99 zł za miesiąc.

    Matt

  • 10. Data: 2011-06-10 15:37:44
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Przecież płacąc przez net to się omija wszelkie Płacę mtransferem czy też
    > płacę z jakimś bankiem, tylko płaci się KK ze zwrotem, np. Polbank Era. Po
    > co płacić 100 zł teraz, skoro można zapłacić 99 zł za miesiąc.

    a. na przelewy24.pl na pewno nie mialem do wyboru _zadnej_ karty
    b. kwota byla smiesznie niska (ok. 3zl)
    c. nie kazdy ma kk - choc to juz coraz rzadsza rzadkosc :)